Groene rok

Standaard

De groene rok is eindelijk uitgetekend, geknipt en genaaid.

Het patroon komt uit de knip van oktober 2010 en is iets aangepast in de taille.

Als ik spijkerstof uitknip probeer ik altijd om het patroon niet op de stofvouw te leggen omdat die er meestal vaal uitziet en het staat heel lelijk als je metteen mv al een vale streep in je rok hebt zitten.

 

De rits rijg ik er in de rest spelt ik vast voor het naaien.

 De boord heb ik met de hand bij de rits vastgezet.

Geef een reactie

