Luiertaart

Standaard

Gisteren een luiertaart voor mijn zus gemaakt ze heeft een dochter gekregen.

 

In de luiertaart zijn 21 pampers verwerkt.

Ik rol ze op en normaal zet ik ze vast met een elastiekje maar helaas had ik er daar nog maar 3 van.

Dus zijn deze luiers opgerolt vast gezet met een elastiekje en vastgebonden met een draad daarna haalde ik het elastiek eraf voor de volgende luier.

De drie luiers zijn vast gezet met een elastiek en de andere taartbodums met garen.

Bij de onderste bodem kun je de luiers vastzetten in de springvorm dan is het gemakkelijker om het draad er om te doen.

De taart kun je opleuken met band, sokjes, slabbers, spuugdoekjes, speelgoed of kleertjes.

Ik heb deze taart verziert met band, snoepspenen, zuurstok, ballonn en een verziering van balletjeslint.

Het laatste had ik gezien in onze vakantie in het plaatsje Collonges-la-Rouge in Frankrijk bij het winkeltje Mirjam design.

Aan materiaal kost deze taart ongeveer 10 euro.

Geef een reactie

