Stoffenbeurs Putten

Standaard

Donderdag 22-09-2011 naar de stoffenmarkt in Putten geweest.

Om een uur of 1 kwamen we aan aan op de markt.

Het was niet druk op de stoffenmarkt, je kon rustig alles bekijken.

Ik heb voor ongeveer 80 euro aan stofjes gekocht.

Hier zie je de stof die ik voor me zelf gekocht heb.

Voor mijn dochter heb ik ook nog stof gekocht voor een winterjas, tricotjasje en een sjaal.

Nu nog genoeg tijd om alles te maken!

Eén reactie »

  1. Pingback: Chaneljasje met shirt « breien, haken, naaien enzo

Geef een reactie

