Kanariegele bolero

Standaard

Bij de feestjurk hoorde natuurlijk wel een jasje.

Mijn voorkeur gaat meestal uit naar een kort jasje. Dus toen ik een mailtje kreeg met een aanbieding van My Image voor een patroon voor een bolero heb ik die meteen besteld.
Iets te vroeg bleek achteraf, het zelfde jasje stond ook in hetzelfde blad waar ik de jurk uit gemaakt had.
https://skinabezigheden.wordpress.com/2012/04/22/de-jurk-voor-de-bruiloft/?preview=true&preview_id=258&preview_nonce=ed763dbda0
Wel zonder achternaadjes maar die had ik er zo kunnen inmaken.Zo zie je maar weer altijd goed je bladen doorkijken.
Ik zou hier eigenlijk een archief van moeten maken maar daar heb ik nu geen tijd voor.
De bolero stof is gekocht bij Harry’s stoffenhal.
Omdat kleur heel vel is heb ik in de naadjes biesjes met koord genaaid.

Als

Eén reactie »

  1. Pingback: Jurk uit Stitched bij You herfts 2013 | breien, haken, naaien enzo

Geef een reactie

