Shirt met knoop

Standaard

Na lang zoeken vond ik eindelijk een patroon voor een shirt met een soort knoop bij naaipatronen.nl

Op 5 juni heb ik het besteld en betaald via PayPal. Helaas ging er iets mis, en ik belde naar naaipatronen.nl om dit door te geven. Volgens de telefoniste was het geen enkel probleem en kon ik het gewoon nog een keer bestellen.
Deze keer kreeg ik wel de melding via paypal dat ik betaald had maar geen bevestiging van naaipatronen.nl. Deze keer maar een mail gestuurd, daarop kreeg ik dit antwoord:
Uw PayPal betaling van order 44040 is in ons systeem niet verwerkt, omdat het betaalsysteem de betaling al geannuleerd had vanwege een veel te lange duur voor er een PayPal betaalmelding terug kwam. Ná de annulering is er alsnog een betaalmelding binnen gekomen, maar die kon niet meer verwerkt worden, want reeds geannuleerde orders zijn afgesloten. Dit is een puur technische procedure. Hier zien wij niets van. N.a.v. u mail hebben we dit pas kunnen constateren door in de logs te kijken. We hebben een nieuwe order voor u ingevoerd. Uw bestelling wordt vandaag verwerkt.
Wij ondervinden regelmatig problemen met PayPal, omdat die website veel te traag is. Daar worden winkelsystemen niet vrolijk van.
Met vriendelijke groeten,
Helen Zandt

Helaas kreeg ik hierna het patroon nog niet toegestuurd, nog een keer gebeld, het zou binnen een week verstuurd worden.
na nog een mail kreeg ik het patroon binnen op 22 juni zonder excuus, en dat was nou jammer en een gemiste kans.

Geef een reactie

