Opnieuw shirt met knoop midden voor.

Standaard

Omdat de ik de vorige knoop niet echt mooi vond maar weer op zoek gegaan naar een ander patroon.

Na lang zoeken kwam ik in de bib een knip tegen met een top waar in een mooie knoop was verwerkt, helaas maat 44.

Dit patroon heb ik maar aangepast naar maat 40 omdat ik geen ander knooppatroon kon vinden.

Het shirt is iets te ruim maar daar kunnen we zo wat van af halen.

Ik ben blij dat ik eindelijk de knop heb gevonden die ik zocht.

Eén reactie »

Geef een reactie

