Vest DROPS 131-3

Standaard

Net voor de kou weer een heerlijk warm vest gebreid. Voor het patroon heb ik de sit garnstudio doorzocht op een mooi kabelpatroon.

Drops vest 131-3

Het vest heb ik iets korter gebreid en voor het achterpand heb ik iedere toer tot het midden gebreid en daarna met een ander bolletje verder de toer uitgebreid.
Hierdoor krijg je met dit soort garen hetzelfde verloop als in het voorpand.

Vest met kabel patroon

Van het garen wat nog over was heb ik een kolletje gehaakt via het patroon wat ik op pinterest gezien heb.

Vest met col

Geef een reactie

