Jurk voor het feestje van Astrid.

Standaard

Een feest is een goede aanleiding om een jurk te naaien en met een leuk jasje heb je dan een mooi stelletje.

Vakantie Italië 2011

Omdat het modelletje wat ik voor een jurk in de zomer van 2011 had gemaakt prima beviel, heb ik dat patroon maar weer uit de map gehaald, en weer het zelfde model gemaakt.

Omdat ik niet zo vaak een jurk draag en het jasjes wel vaker wil dragen heb ik er nog maar een shirt bij genaaid.

Het patroon komt uit de knip van oktober. De knoop wordt op de site van de knip heel goed uitgelegd.

Het shirt zit goed en het lijkt mij ook leuk voor een jurk met een print.

Geef een reactie

