Chanel jasje

Standaard

In de Knip van maart een leuk jasje gevonden. In mijn kast lag al 2 jaar een stofje waar ik een Chanel jasje van wilde maken.

032

Ik vind het jasje bij anderen leuk staan maar voor mezelf vond ik het een beetje tuttig.

33

Nu hij klaar is vind ik dat nog steeds.

»

  1. Goedemiddag Ineke,

    Wat een ontzettend leuk jasje, ik vind het helemaal niet tuttig! Je ziet dit heel veel. Ik heb vorige week zo’n lap op de markt gekocht en ik wilde dat ik het patroon had! Kan nergens iets leuks vinden.

    Hoe zou ik aan het patroon kunnen komen denk je?

    Groet,
    willeke

    • Hallo Willeke,
      Bedankt voor je reactie.
      Als je lid bent van de bib dan kun je de knip van maart 2013 daar ophalen of reserveren als hij uitgeleend is.
      Je kunt ook papier en potlood meenemen naar de bib en daar het patroon uitteken.
      Succes Ineke

  2. Beste Ineke,
    Vind het ook een gaaf jasje.
    Zou je op de een of andere manier het patroon met mij kunnen delen?
    Groet, Marlies

  3. hoi Ineke
    Vindt het een super leuk jasje. Het patroon heb ik proberen te achterhalen bij de bieb niet gelukt Het is een te oude knip. Nu heb ik inmiddels een ander patroon gevonden. maar nu vroeg ik me af hoe jij de biezen hebt gemaakt die op het jasje zitten

    Groetjes Esther

    • Hallo Esther.
      Fijn dat je een patroon gevonden hebt.
      Voor de biezen heb ik een rechte strook stof gebruikt.
      Dit heb ik er met een zigzag in het midden iets langs mv op het voorpand genaaid. De draden heb ik er toen uitgehaald tot iets voor het stiksel.
      Je heb hiervoor natuurlijk wel een stofje voor nodig wat geweven is en waar je de draden zo uit kunt trekken.
      Succes met je jasje,
      Ineke

Geef een reactie

