Naaiatelier

Standaard

Nadat ik jaren op een klein kamertje van 3 bij 3 meter mocht zitten te frutselen heb ik eindelijk een heerlijk ruime kamer mogen inrichten.
De stellingkast even opgefrist, muren wit gesaust, vloertje van Ikea gelegd en daar ook maar een stofje voor de aankleding gekocht.

P1010082

Eindelijk plek voor mijn hobby met een verhoogde tafel en een strijkplank.

05-06-2013 009b

Ik kan nu heerlijk genieten van de ruimte en de mogelijkheden die ik nu weer heb.

05-06-2013 012

Geef een reactie

