Shirt met aangeknipte sjaal

Standaard

shirt met aangeknipte sjaal

In de Burda van augustus 2013 heb ik een heel leuk shirt gevonden met een aangeknipte sjaal.
Weer eens wat anders. Bij Harry’s Stoffenmarkt een leuk kleurtje gehaald wat meteen bij mij stof voor een giletje past en het patroon uitgetekend, geknipt en genaaid.

 

shirt

Het model viel te ruim uit en de hals had voor mij wel wat ruimer gemogen, helaas heb ik geen stukje stof meer over dus moeten we weer naar de stoffenzaak voor een nieuw halsbiesje.

Gelukkig vind ik dat niet erg kan ik meteen kijken of er weer wat leuks binnen is gekomen.

Geef een reactie

