Vilt tas

Standaard

gevilte tas

Op de site van lalagrossa vond ik deze leuke tas

modell-des-monats-2012-12http://www.lanagrossa.de/service/modell-des-monats/modell-des-monats-2012-12.php

Bij de lidl was vilt garen in de aanbieding dus de handleiding gedownload en met pen 7 beginnen te breien.

viltentas

 

De tas was 45cm voor het wassen en na het wassen op 40 graden 30cm hoog.
De wol blijft niet zo soepel als van de sloffen en je kunt het na het wassen niet meer iets bijvormen, dat was bij de sloffen wel het geval.
Conclusie de wol van de Lidl is niet zo prettig als van Filzi.

»

  1. Ik heb die viltwol van Lidl gekocht om sloffen te breien, maar ik snap niets van het bijgevoegde patroon.
    Zou ik jouw sloffenpatroon met deze wol kunnen gebruiken? Of kan jij me het patroon uitleggen? Vast bedankt, Gerda

Geef een reactie

