Stoffenspektakel in Apeldoorn

Standaard

Gisteren naar Apeldoorn geweest voor wat lapjes.
Heerlijk is het altijd weer om tussen zoveel stofjes te lopen voelen en kijken.
Ik had graag wat stof willen kopen voor spijkerbroeken, blauw en bruin maar helaas was er maar één kraampje met spijkerstof en geen verkoopster te bekennen toen ik er was.
Verder heb ik nu weer een voorraadje stof voor shirts, jurkjes en een sinterklaascadeau.
Buit van de stoffenmarkt

De onderste stof is ook te koop in een webwinkel de verkoper vertelde me dat hij de stof ook verkoopt in Alstätte elke donderdag.
Alleen niet in december en januari. In februari ga ik maar eens over de grens om hem te bezoeken.

Eén reactie »

  1. Pingback: Jurk uit Stitched bij You herfts 2013 | breien, haken, naaien enzo

Geef een reactie

