Shirt uit Knip november 2013

Standaard

Top 23 uit Knip 11 2013

Ik was al een tijdje op zoek naar een stofje voor het model 23 in de Knip 11 2013.

Top Knip 11 2013

Bij de stoffenhandel (Marvic) die ik de Knip genoemd werd was de stof niet meer te koop.

Dus toen ik dit stofje bij Harry’s Stoffenmarkt zag liggen leek het me ook wel geschikt.
Het is een wollige gebreide stof. Om het wat op te leuken heb ik er een paar steentjes opgeplakt, dat ging reuze handig, steentjes op de stof leggen, katoenen doek erover, strijkijzer 20 tellen er op zetten en het zat vast.

top
In een paar uurtjes in zo’n modelletje gemaakt en dan heb je weer een leuk topje wat net wat warmer is als een van katoenen tricot.

top

Geef een reactie

