Jasje van gordijnstof en oude spijkerbroek

Standaard

Op het stoffenspektakel zag ik een leuk gordijnenstofje voor een jasje. Helaas was er nog maar 1 m stof op de rol.
De dame achter de kraam gaf als advies om er spijkerstof bij te gebruiken.
Jas van spijker en gordijnstof
Dat leek me wel een heel goed idee en het leek me nog leuker om daar een oude spijkerbroek voor te gebruiken.
Het patroon uit de Knip van maart 2014 nr. 10 heb ik aangepast en voor dit model gebruikt.
jas
De mouwen en de kraag heb ik uit de pijpen geknipt en de broekzakken zijn losgetornd en als zakken weer op de jas genaaid.

Jas van gordijn- en spijkerstof

»

  1. Leuk om te zien ,ik heb zelf een spijker jasje opgepimpt.Ik had het op de markt gekocht voor 5 euro en daarna met leuke stofjes opgeleukt. Jouw jasje deed me er aan denken

  2. Pingback: Jasje gemaakt van 2 oude spijkerbroeken en gobelin | breien, haken, naaien enzo

Geef een reactie

