Jurk uit Knip 7 2014 nr. 3

Standaard

De jurk in de knip van juli 2014 heeft een leuke schuingedrapeerde voorkant.
Het leek me mooi om de hals ook schuin mee te laten lopen en er een mouw in te zetten.

P1020670n

Op de site van de Knip stond hoe het allemaal gemaakt moest worden dus ik ging lekker aan het werk.
http://www.knipmode.nl/blog/wp-content/uploads/2014/06/KM1407-model-3_jurk.pdf
Helaas was het niet zo gemakkelijk om de voering mooi aan de plooien vast te zetten.

voorbeeld jurk uit knip juli 2014 nr. 3

Op de tafel lag alles mooi recht maar op de pop trok de plooi scheef.
Nu is dat ook het geval bij het voorbeeld in het blad zelf en heb ik me na veel geworstel daar maar bij neergelegd.

jurk uit knip  7 2014 nr. 3
Ben nu nog benieuwd hoe de jurk er na een wasbeurt uitziet.

Het jasje is gemaakt van hetzelfde patroon wat ik gebruikt heb bij de jurk uit hetzelfde blad Knip  7 2014 nr. 29

Geef een reactie

