Jasje gemaakt van 2 oude spijkerbroeken en gobelin

Standaard

Voor een verjaardag cadeau weer een jasje gemaakt van 2 spijkerbroeken en gobelin.

jasje van gobelin en oude spijkerbroek

In maart 2015 heb ik dit jasje gemaakt uit de knip nu heb ik het patroon uit de
Stiched bij You herfst 2013 dit patroon had ik al gebruikt voor een ander jasje en het paste beter bij de stof.

detail jasje van gobelin en oude spijkerbroek

Nadat ik het patroon had aangepast heb ik de zakken, pijpen, boord en lusjes voor het jasje gebruikt.

»

Geef een reactie

