Koken met van boven,

Standaard

Koken met Yvette van Boven, wat een leuk programma.

Tijdens mijn vakantie dacht ik dat ik ze allemaal opgenomen had, helaas was dat niet het geval. gelukkig kan je ze allemaal terug zien op http://www.vpro.nl/programmas/koken-met-van-boven/1.html

Tot mijn verbazing was het leuke bakboek  “Home baked” dat ik geleend had van de bib ook al van haar.

9200000029874951

Heerlijk zoals ze alles voor je klaar maakt.
Uit het boek heb ik de crackers van havermout gemaakt en die zijn verrukkelijk.

Eén reactie »

  1. Pingback: Havermout crackers | breien, haken, naaien enzo

Geef een reactie

