Jurk met asymmetrisch lijn

Standaard

P1020619b

Uit de knip van maart 2014 nog een keer het patroon van eenP1030258
jurk gebruikt.

jurk knip maart 2014.

Deze keer heb ik  nog meer ruimte in de taille gelegd en de jurk zonder ceintuur gemaakt. De stof heb ik besteld bij stoffenbestellen de lap koste maar 8 euro. Van stof die ik op de stoffenmarkt in Apeldoorn heb gekocht nog een vestje gemaakt.(mijn dochter vond me wel op Pino van Sesamstraat lijken :)). Met de mouw kwam ik in de problemen er was net niet genoeg stof voor. Hierdoor is de mouw nog leuker geworden ik heb hem door laten lopen op de schouder en de voorkant van de mouw gerimpeld aan de achterkant gezet. Doordat ik de jurk uit de breedte heb geknipt i.v.m. de asymmetrische print rekte hij erg in de lengte uit hierdoor de zoom al 2x korter gemaakt. Het patroon loopt nu wel mooi door van voren naar achteren.

041
 

 

Geef een reactie

