Pink Heart trui zonder harten

Standaard

Op internet kwam ik Hobbii tegen en daar zag ik de pink heart trui een mooie trui met een raglan mouw die van boven naar beneden was gebreid.

De trui was gebreid met winter-glow-solid 51% Wol, 49% Acryl gebreid met pen 5. Ik heb een mooie kleur groen gekocht en heb het patroon gedownload. Voor de hals met verkorte toeren heb ik het YouTube filmpjes bekeken en het is verbazend wekkend dat je de hals zo kunt breien zonder dat het te zien is dat je het werk gekeerd hebt en er verkorte toeren midden voor zijn gebreid. Voor het meerderen van de raglanmouw heb ik steekmarkeerders gebruikt om het werk te verdelen. Het is heel erg prettig werken om de trui van boven naar beneden op een rondbrei naald te breien, je kunt bijna de hele tijd recht breien en als je het op de Duitse manier doet brei je de trui zo af.

Plaats een reactie